11.11.2007

O sa iti supravietuim, fraiere! THE RING 2. Nu citi...



Adica stai sa inteleg. Priviti cu atentie poza. E o intrebare sau un blestem?

Daca e o intrebare, probabil trebuie sa ma puna pe ganduri. Maine de ar fi sa mor, primul lucru pe care ar trebui sa-l fac ar fi sa le dau banii mei munciti astora cu reclama lor stupida?
Ca sa mai plateasca o zi taxa de afisaj din banii mei? Ca sa existe si maine, si poimaine, etc?
Da ce frate, reclama asta este un fel de piramida moderna, facuta sa reziste pe banii fraierilor mii de ani?

NU, cred ca de fapt e un blestem. Deja mi-e frica. 
Ma uit cu grija peste umar. Nu ridic privirea din pamant. Iau presa si dau pagina cu grija. Oh, nu, Aviva din nou, un sfert de pagina! Schimb nervos pe TV si tresar cand Raduleasca zice ceva de pensii private.  Pesemne compania asta rezista de trei secole. Cati oameni o fi murit intre timp? 
In cutia de scrisori, primesc un plic. Il deschid cu maini tremurande. M-au incercuit.
E ca in filmul ala, the Ring parca, in care primesti caseta, o vezi si la 7 zile mori. 

Cheia e sa nu te uiti. Sa nu te gandesti la asta. Altfel esti mancat. Apropo, ai vazut poza? Esti terminat!

P.S. Puteti scapa de blestem numai daca trimiteti linku la 5 prieteni. AZI!

2 comentarii:

  1. da, s-a discutat si in industrie de panotajul asta sinistru, cam in acelasi ton cu al tau.

    campanii ca asta sunt dovada unui approach gen advertising 1.0, cu tratari globale la probleme locale, fara pic de respect pentru audienta locala, precum se vede.

    de fapt nici nu se leaga print-ul cu tv-ul, alt pacat capital.

    fiecare pasare pe limba ei piere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi pare rau ca fac publicitate companiei respective, da macar sa fie publicitate negativa :D

    RăspundețiȘtergere