Personajele principale:
SORIN: De obicei sunt o fire calma, rabdatoare. Dar cand cineva isi bate joc de mine si incearca sa ma fure in fata, nu-mi place.
UPC este o institutie care nu tine seama de clienti. Ba chiar le face in ciuda, pe principiul: "imi dai bani? Fraiere!"
Sa va povestesc experienta mea, amuzanta daca nu as fi implicat...
Stand o vreme prin Vitan, aveam un contact RDS, dupa ce preluasera abonatii unei firme ce "dadea net la cartier". Dupa ce au inceput sa nu mai ofere servicii de calitate (intreruperi, etc) si nici suport tehnic, am decis sa ma mut la UPC. Acolo oamenii de vanzari prompti si amabili. Am ajuns in scurt timp sa am Internet, telefonie si TV.
Toate bune pana mi-am schimbat adresa. Acolo era deja un contract UPC pe TV. I-am notificat de schimbare si ca fostul contract inceteaza, urmand sa imi transfer eu contractul existent. Atunci au inceput problemele:
1. Mi-au taiat cablul imediat ce fostul contract a incetat. Le-am reamintit de schimbare, de faptul ca plateam deja pe noul contract, a revenit semnalul.
2. Telefonia nu functiona. La casierie le zic si mi se raspunde ca trebuie "provizionat". OK Dupa cateva saptamani si sesizari trimit pe cineva, care imi zice ca trebuie "provizionat", sa nu mai chem suportul tehnic. Alte cateva saptamani si sesizari. Nici un rezultat, vine un om tehnic si schimba modemul. Zice ca asta sigur va rezolva. Ciudat, nici modemul nici telefonul nu aveau probleme la vechea resedinta. Nu se rezolva, iar sun de cateva ori, iar mi se spune ca cerceteaza. Incep sa nu-i mai cred.
3. La vreo 3 luni dupa mutare, in iulie, decid sa incetez contractul pe telefonie. Daca nu sunt in stare sa il faca sa mearga (pe telefon), ce rost are sa le platesc? Ma duc la casierie si cer rezilierea telefoniei. Nici o intrebare de ce, cum (nu retentie a clientului?) O duduie plictisita imi da o chitanta si mi se spune ca din august nu mai sunt abonat la telefonie. OK, doar ca in august cineva de la ei imi taie din nou cablul TV si Internetul. Sun, explic, imi zic ca nu mai figurez abonat deloc, deoarece am reziliat contractul. Explic din nou ca am reziliat doar telefonia, verifica, cere scuze. Fac o sesizare. Revin TV si Internet.
4. Primesc un telefon la vreo 3 saptamani (acum de abia pesemne intervine programul de retentie) sa ma intrebe de ce am renuntat. Explic colorat si pe scurt ca nu le pasa de clienti si ca au un suport tehnic mizerabil. Noteaza si multumeste.
5. Primesc factura de septembrie. Hopa, se pare ca trebuie sa platesc din nou telefonia. Pai parca renuntasem in urma cu doua luni la ea. Ma duc la casierie si iarasi duduia plictisita, aceeasi care imi reziliase contractul de telefonie, verifica. Imi spune ca da, nu intelege ce e cu factura si va rezolva. O cred. Fraier eu.
6. Imi taie nemernicii din nou netul. Sun si intreb de ce. De la tehnic mi se spune din cauza neplatii, sa sun la comercial. La comercial, dupa 2 minute de ascultat oferte promotionale prin robot si inca 7 de asteptare, imi zic ca nu am platit 70 de lei. Exact 2 luni in plus de telefonie de cand eu reziliasem contractul. Explic, se mira si verifica. Da, nu mai sunt abonat la telefonie, va inainta o sesizare. Rog sa-mi dea drumul la Internet. Pai e un sistem automat, nu se poate. Dar pune sesizarea in regim de urgenta.
7. Dupa 24 de ore sun din nou. Amenint ca fac plangere la ANPC, nici o reactie. Imi dau numere de ordine la sesizari si atat. Se va rezolva. Nu ii mai cred.
CONCLUZIE:
1. UPC fura clientii la facturi, pe fata. CEr bani pentru servicii pe care nu le ofera.
2. UPC are un serviciu tehnic mizerabil. Nu pot rezolva o problema tehnica cu lunile. Deloc.
3. UPC are un serviciu de suport superb, dar nefunctional. Niste copii platiti mizerabil raspund foarte politicos la telefon, promit ca te ajuta si atat. Totul dispare intr-o sesizare care sta cuminte intr-o baza de date si asteapta 2012, sfarsitul lumii. Poate asa se rezolva.
4. UPC in sfarsit sunt foarte prompti in a taia cablul. TV sau net dispar cat ai zice peste, chiar daca nu e nevoie. In schimb reluarea semnalului e poveste lunga. Pe principiul "Faceti dvs. o cerere..."
Tu ce zici, ce sa le mai fac cretinilor astora? Tie ti s-a intamplat asta?
11.13.2009
UPC fura clientii si isi bate joc de ei
Abonați-vă la:
Comment Feed (RSS)
|