1.12.2008

Basescu catre Tariceanu: nu-mi raspunzi la SMS


Băsescu a ţinut să relateze "un lucru foarte grav şi care trebuie adus la cunoştinţa publică, pentru că el riscă să devină o ameninţare la securitatea naţională".

"Aseară (joi - n.r.), am încercat în mod repetat să iau legătura cu primul-ministru. Sigur, era vorba de insistenţa mea de a-l invita pentru a putea să vedem împreună mapa profesională a doamnei Norica Nicolai şi speram că-l voi convinge să renunţe la candidatură. Refuzul de a răspunde la apelul telefonic al preşedintelui României este în sine un lucru foarte grav. Putea să fie o problemă de securitate naţională. Nu era, dar putea să fie", a spus Băsescu.
conform Mediafax.

A inceput distractia :) Mie imi suna exact ca in cantecelul ala:
"Nu-mi raspunzi la SMS,
Eu te sun atat de des."

Parca il si vad pe Basescu catre aghiotant:
- L-ai sunat pe ala?
Aghiotantul deschide agenda telefonului si cauta dupa "sclav oligarhi". Apeleaza si insista. Undeva la servicii cineva incepe sa  inregistreze. La Tariceanu, telefonul suna: "Sefu, te cauta un fraier". Aghiotantul primului ministru il ia, se uita si scarbit ii zice:
- Sefu, te cauta Basescu.
- Lasa-ma bre ca tocmai calculam noua taxa pe masini uzate. Ia sa vedem, deci 16 inmultit cu numarul de la pantof, mda, tot da prea mic.
La Basescu la palat:
- Sefu, nu raspunde. Omul nostru din interior zice ca a sunat da nu vrea sa preia apelul.
- Mai insista, ca stii cum, iarna nu-i ca vara.

Scenariul se repeta de vreo 3 ori, dupa care Tariceanu:
- Da-l pe silent, baiete, ca nu-mi iese inmultirea aici.
- Sa traiti.
Undeva la servicii cineva noteaza si transmite. La palatul Cotroceni:
- Sefu, l-a dat pe silent.
- Tigan imputit, sa-mi faca el mie una ca asta. Ii arat eu lui, ii fac raport la UE.
- Sefu, sa stiti ca a pus tonu ala de apel cu: "te cauta un fraier."
- Mama ce m-am enervat. Cu o cautatura incarcata si fixata intr-un punct, Basescu promite: daca il prind ii confisc telefonul ala, asculta la mine. Ma duc sa-l fac de rusine la gaozarii aia din presa, auzi, sa ma faca pe mine fraier.


P.S. Toate replicile sunt pur fictive, dar au la baza exprimari si persoane reale. Cine crede ca s-a petrecut altfel este liber sa comenteze.