1.10.2008

Cea mai ieftina masina din lume. Tata Nano

Cea mai ieftina masina. Tata nano
La New Delhi a fost lansata cea mai ieftina masina din lume. Tata Motors a creat "people's car" la un pret de numai 2500 $. Fara airbag, aer conditionat si casetofon, cu un singur stergator de parbriz, dar cu 4 roti, volan si motor.

Motor de 600 cmc, 33 c.p., viteza max peste 100 km/h. Caroserie din plastic, doi cilindri, injectie multipunct. Dimensiuni Lxlxh: 3,5m x 1,5m x 1,6m.

Occidentalii, inclusiv comentatorii romani, fac glume la adresa dotarilor si a securitatii masinii. Dar din cate am vazut, mie mi se pare o masina ok pentru aglomerarile urbane, ok si pentru salariul mediu din India de 145 USD pe luna. Mai mult, indienii zic ca va imbunatati securitatea calatorilor fata de bicicletele si scuterele care erau preferatele familiilor din India.Tata Nano spate. cea mai ieftina masina


Partea buna este ca masina functiona (am vazut-o mergand pe podium), are patru usi desi nu cred ca ar incape 4 adulti inauntru. Acuma Tata e un producator destul de mare de masini si are planuri ambitioase, inclusiv sa cumpere Jaguar.

Eu mi-as lua 2 masinute de astea, una pentru piese evident :)

Tata nano, conform  producatorului.

Imagini video cea mai ieftina masina