2.15.2008

Borcan GSM, la mine in cartier ep.1

Daca stii ce este Borcan GSM, ce reprezinta L a Piciorul Porcului si cum arata masinile americane modelul de fermier, nu mai citi in continuare.

Deci nu ai idee. Ei bine, inseamna ca nu te-ai plimbat mult prin zona Dristor, Baba Novac. O sa incep cu faimosul Borcan GSM.

Este un magazin GSM unde imi amintesc perfect ca gaseam telefoane folosite, dintre care pe o parte proprietarii le cumparau, la randul lor, probabil (erau niste baieti cu ten inchis la culoare, ochi ager si maini fine). Acum vad ca s-au diversificat, fac polite RCA, monteaza gratuit aer conditionat si sunt si service GSM.

Montaj aer conditionat sau nu, eu sincer nu i-as lasa sa intre in casa, sub nici un pretext.  Dar cred ca baietii astia nu sunt genul care sa ceara voie prea des. Iar despre activitatea GSM, cum ar suna Borcan GSM, dealer Vodafone? Sau Orange va recomanda Borcan GSM?

Service GSM? Imi si inchipui un scenariu, evident nerealist.

- Buna ziua, am venit sa-mi iau telefonul..

- Frate, n-a supravietuit, s-a stins!

- Pai cum asta, ca trebuia sa-i schimbati doar tastatura? Ce a mers prost?

- Aaa, avea o infectie ascunsa, inima slaba nene, n-am reusit sa-l trezim la viata.

- Ok, dati-mi-l inapoi sa-l vad.

- Nici asta nu se poate, a trebuit sa-l  inmormantam, ca sa nu se molipseasca si altele.

- Pai si eu ce fac?

- Ai noroc, vericule, ca avem unul exact la fel, zici ca sunt frati. Uite-l acolo in vitrina, am facut rost de el ieri, si nici nu e scump, vrei?

MAINE cititi despre La Piciorul Porcului.

P.S. Orice opinie despre acest magazin nu se bazeaza decat pe imaginatia autorului, nu pe dovezi si fapte reale. Dialogurile prezentate aici sunt pur imaginare. Posibilii clienti sunt invitati sa-si faca o impresie proprie despre acest comerciant.