2.06.2008

Angajata BRD Craiova a furat 2 milioane de euro

O angajata a BRD Craiova a furat parola directorului sucursalei si a transferat nu mai putin de 2,2 milioane de euro din conturile bancii in conturile particulare ale unor cunostinte. Furtul a fost descoperit in doar doua ore, anunta televiziunile de stiri. Din primele informatii, banii au ajuns in contul unui barbat din lumea interlopa si al unui cetatean turc. Angajata bancii si ceilalti doi suspecti au fost retinuti chiar cand se pregateau sa ridice banii de la o sucursala din Bucuresti. zice Hotnews.

Comentariu meu:

Bravo. Asa da! M-am plictisit sa tot aud de politicieni cum fura milioane de euro dintr-o semnatura. M-am saturat de borduri, imobile retrocedate, caltabosi si tuica. Chiar ma intreabm daca toti hotii mari sunt in politica sau au legaturi cu politica. E timpul sa auzim si de cetateanul de rand cum fura. Dupa isprava directorului de sucursala care a delapidat 100.000 euro, se pare ca miza a crescut. Oare se reporteaza ca la loto? Caci doua milioane nu-s de colo, si nici nu te duci cu geanta la banca sa scoti 400.000 euro cum a incercat un complice al infractoarei.

Si unde se putea intampla asta? Evident la BRD Craiova. Craiova, locul unde lucrurile de genul asta devin mai usor posibile. Unde bandele se bat in strada.

Eu propun sa se faca un film de actiune romanesc, pe baza acestui furt. Sa joace Garcea in rolul politistului destept si Elena Udrea in locul angajatei de la banca. Videanu in rolul directorului de banca. Sa aiba muzica de Marius Teicu si Marius Moga. Iar regia de Sergiu Nicolaescu, evident. Titlu, hmm, Cum sa furi doua milioane?

Voi ce ziceti, ne bagam si noi la un furt? Am o geanta in care ar incapea 2,5 milioane euro. Am vazut in filme cum faci sa furi parola, nu e greu. Banci sunt la greu prin oras, iar functionari gata sa fure nu e greu sa gasesti.