2.27.2008

Cum am castigat un Asus EEE la Digital Marketing Forum

Ma aflu la conferinta Digital Marketing Forum. Tocmai am castigat un Asus EEE albastru. Cum asta, iata:

Workshop. Baietii de la Ogilvy demonteaza mituri. Chiar de la inceput ne spun ca va fi un concurs intre cei aproape 100 de participanti din sala. Premiul, un Asus EEE Albastru. Salivez cu gandul ca ar putea fi al meu.

Mijlocul workshopului. Ni se da o tema. In sala 100 de marketeri f bine pregatiti, inclusiv blogeri celebri (Ionut Oprea, Manafu, etc) Imi zic ca nu prea am sanse. Trebuie sa cream o campanie la un produs ACME (stiti desenele alea cu coiotul si strutul? De acolo vine). Target, Dragos, un tip de 30 de ani din 2023.

Tensiune, scriu doua pagini. Dau foaia, trec 10 minute, se striga finalistii. Locul 5, locul 4 locul 3... Locul 2 lucrarea mea. Nu stiu daca sa ma bucur sau nu. Locul 1, o lucrare nesemnata. Nimeni nu o revendica. Suspans. Si tipul de la Ogilvy zice: atunci sa dam premiul locului 2. Adica mie. :)

Maine Asus EEE review. Prima impresie: nu merg tastele bine.

Morala: nu e sufcent sa fii bun, trebuie sa ai si un pic de noroc. Si trebuie sa-ti doresti sa castigi. Suficient de mult incat sa o si faci.

Daca vreti sa stiti ce s-a discutat la conferinta dati clic pe cretivemarketing.ro/blog review live de la digital marketing forum