2.21.2008

Mircea Badea da foc la flota si-o stinge cu extinctorul



Eu, recunosc, ma distrez de cate ori pot cu emisiunea lui nea' Mircea. Un prieten mi-a trimis filmul si urmarindu-l in reluare mi-am amintit cat am ras de aceasta isprava cand am vazut-o la TV. Un pic teatrala, un pic exagerata, foarte partinitoare si cu final apoteotic. Adica exact stilul lui Badea, 100% :)

Si cand ma gandeam la flota aia multinationala de ardea in portul francez, am realizat grozavia! Trebuie ca se numara printre marile ispravi de arme ale istoriei noastre. Atat doar ca nu eram in razboi la momentul respectiv. In rest, ne-am batut cu multi de-a lungul istoriei si pe uscat am avut victorii glorioase. Dar ne lipsea ceva parca, bataliile navale. Inchipuiti-va, sa distrugi 37 de nave si sa nu pierzi nici un om. Sa nici macar nu fii acuzat de ceva. Pai asta bate orice operatiune stealth a oricarei armate. E o isprava demna de un mare strateg si capitan de osti. Pai omul ala ar merita sa ne conduca tara. Aaaa, chiar asta face. Mda.

Si apropo de stealth, daca e sa ma iau dupa zvonuri, dupa isprava asta a mai urmat una si mai tare pe care "prietenii" i-o pun in carca tot lui Basescu. Ceva gen experimentul Philadelphia, doar ca a disparut nu o nava, ci o flota intreaga. Va amintiti, atunci americanii cica au folosit isetimea unora ca Einstein pentru a deplasa in timp si spatiu un vaporas. Noi am deplasat, in timp record, intr-un spatiu strain o intreaga flota! Si se mai zice ca romanii nu au valori, ca nu stiu decat sa fure. Invidiosii astia...

Voi ce ziceti? Comentati?