12.30.2007

Linux pe laptop Lenovo. Adio windows pe Tablet PC

Gata!

Am renuntat la tablet pc. A fost un companion de incredere timp de 1 an de zile, s-a ocupat de cultura mea generala, m-a ajutat sa scriu si sa citesc. Cu ocazia asta am renuntat si la windows. Singurul motiv pentru care il mai tineam era faptul ca aducea functionalitati in plus tablet pc-ului. Era foarte placut sa citesti o carte in mod tablet si eventual sa iti iei notite cu pixul pe ecran.

Acum am trecut la Linux si Lenovo (model 3000 N 100, de parca ar interesa pe cineva). Doua chestii de calitate, as zice. Ma prind mai greu cum sa fac totul sa mearga impecabil din prima, dar sunt perseverent.



Adio aplicatii platite (tin sa mentionez pe aceasta cale ca nu foloseam nimic piratat, ca si voi de altfel, nu?), adio search nebun dupa freeware pe net, adio antivirus, antispyware, tweakere si optimizoare. Si mai ales adio windows update, care stateai in background si ma bateai la cap sa imi spui ce gauri de securitate au mai aparut.

Apropo, stiati ca la Flamingo Unirii au preturi f. bune la laptopuri? Nici la magazinele online nu am gasit asa ceva, foarte ciudat. Care sa fie explicatia? E drept ca nu am primit nici un Cd cu el, nici drivere nic SO. Iar pe el nici macar freedos instalat.

Deci cum ziceam, adio windoze. Nu-mi lipseste deloc, mai ales ca eu nu ma jucam si oricum ce sa te joci pe un laptop cu placa grafica integrata? Asta nou e destul de rapid si imi place cum se chinuie el cu cele doua inimioare ale lui (core duo 2350) sa imi anticipeze click-ul.

Sunt oficial in luna de miere cu Ubuntu, primesc felicitari si urari de bine.

Credeti ca am pierdut ceva trecand de la Windows la Linux? Comentati daca aveti alta parere.